Varidog training

Heeft u nadat u succes de V.E.G. of E.G. cursus heeft afgerond de smaak te pakken en vindt u het leuk om met uw hond bezig te zijn, dan kunt u de varidog groep vergroten.

De varidog groep bestaat uit mensen die het leuk vinden om met de hond bezig te zijn en om ze met spellen en andere oefeningen te blijven trainen. Plezier voor hond en baas staan hier in voorop. De naam verklapt het al een beetje; in deze groep wordt er getraind met veel variatie, elke week iets anders, voor hond en baas. We werken hier met trainingen die elke 2 maanden terug komen. Veel oefeningen die er gedaan worden komen uit een Gedrag en Gehoorzaamheid cursus (GG) of uit andere richtingen van de honden sport, waarbij we de oefeningen op een leuke manier met de hond uitoefenen. Doordat deze groep een gevarieerd programma heeft is er vaak voor ieder wat wils.  Ras of leeftijd maakt voor deze groep niets uit, zolang je het maar leuk vindt om in groepsverband bezig te zijn met je hond.

De cursus is een aftakking van GG waarbij we op een losse manier met de honden omgaan en op een spelende wijze de hond verrijken. U wordt bij deze cursus lid van onze vereniging.

De kosten voor de recreanten bedragen  70 euro per kalenderjaar en 20 euro lidmaatschap
Deze cursus wordt 1 keer per week -op maandagavond gegeven.
Lestijden voor deze cursus zijn  maandagavond van 20:00 tot 21:00.

Mocht u zich afvragen of dit iets is voor u en uw hond? Kom dan gerust eens kijken naar de training.